Shopping Cart

Contact rapid: 0743899309

Politica de retur

PROCEDURA RETURNARII PRODUSELOR

In aceasta sectiune va punem la dispozitie detalii despre modalitatea si conditiile de returnare a produselor achizitionate din Magazinul de palarii, in vederea garantiei sau a restituirii definitive.

Politica returnarii produselor achizitionate din Magazinul de palarii se aliniaza prevederilor Ordonantei de Urgenta nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative si Legii nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

Informatii privind dreptul de retragere

Cand aveti dreptul sa returnati un produs comandat (retragere din contract)?

Daca un produs comandat de dumneavoastra care exista pe stocul nostru in momentul comandarii se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile prezentate pe site sau in oferta inaintata in urma unui dialog prealabil, puteti solicita returnarea acestui produs (retragerea din contractul incheiat la distanta, conform art. 9 alin. 1 din OUG nr. 34 / 2014), fara a fi nevoit sa justificati aceasta decizie, in maximum 14 zile calendaristice de la data la care intrati in posesia fizica a produselor (data primirii coletului, atestata prin documentele puse la dispozitie de firma de curierat).

Formalitati necesare

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de returnare a produsului (retragere din contract), utilizand formularul de retragere pus la dispozitia dumneavoastra sau orice alta declaratie neechivoca, scrisa, in care va exprimati decizia de returnare a produsului,-elor comandate. Va rugam sa ne transmiteti formularul de ratragere sau declaratia scrisa pe e-mail: magazinuldepalarii@gmail.com sau sa il includeti, completat, in coletul de retur. In termen de 14 zile calendaristice ar trebui sa si expediati produsul(-ele) retur. Trimiterea formularului de retur fara a returna efectiv produsele nu inseamna ca procedura s-a efectuat complet si ne rezervam dreptul de a nu primi produse retur cu intarziere mai mare de 14 zile de la livrarea lor.

Cum returnati produsul(-ele)?

Coletul cu produsele returnate va fi trimis de catre client la adresa: S.C. TOP HAT S.R.L., Str. Axente Sever nr. 9, ap.1, Sibiu – 550247, jud. Sibiu, telefon contact: 0747533887.

Restituirea sumelor achitate

Vom efectua restituirea tuturor sumelor pe care le-am primit drept plata din partea dumneavoastra, mai putin costurile cu livrarea produsului(-elor), in termen de 14 zile calendaristice de la data la care ne informati despre decizia dumneavoastra de a returna produsul(-ele) comandat(-e) si primimprodusul(-ele) retur. Returnarea contravalorii produsului(-elor) este efectuata doar prin virament bancar, in contul specificat de dumneavoastra pe formularul de retur. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor. Comisioanele bancare sau de alta natura, ocazionate de rambursarea sumelor catre dumneavoastra vor cadea in sarcina noastra. Restituirea sumelor se va efectua cu respectarea termenelor de mai sus, dar nu mai devreme de receptionarea produsului(-elor) care a(-u) facut obiectul vanzarii si, respectiv, a cererii de retragere (returnare).

Nu ne trimiteti colete „cu plata la livare” – nu avem posibilități tehnice de a primi un astfel de colet si ne vedem nevoiti sa refuzam primirea acestuia. De asemenea, prezentarea in persoana la sediul nostru nu este posibila. Suntem magazin online si nu avem program de lucru cu publicul la sediu.

Costuri care nu se ramburseaza:

  • costurile suplimentare, in cazul in care alegeti, in mod explicit, un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de noi;
  • costurile directe legate de returnarea produsului(-elor), inclusiv, daca este cazul, taxa de ramburs prin curier (cheltuielile cu returul produselor revine in sarcina dumneavoastra).
  • sumele aferente cazului in care valoarea produsului(-elor) este diminuata ca rezultat al manipularii acestuia / acestora. In acest caz vom aplica un comision de readucere la conformitate sau putem refuza cererea de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

Magazinul de palarii va face tot posibilul sa rezolve pe cale amiabila orice problema care ar putea aparea pe parcursul derularii colaborarii cu dumneavoastra.

Informatii privind returnarea in vederea garantiei

Ne obligam sa va livram produse care sunt in conformitate cu cerintele dumneavoastra si cu documentele fiscale emise catre dumneavoastra. Daca dupa primirea produsului(-elor) comandate constatati o neconformitate, asa cum este ea definita in Legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, sau constatati ca produsele necesita ajustari de marime, aveti posibilitatea sa returnati produsul(-ele) comandat(-e) in vederea remedierii.

Costurile de transport aferente returnarii in perioada garantiei a unor produse in vederea remedierii unor probleme care ni se datoreaza exclusiv, prin reparare sau inlocuire, vor fi suportate de catre noi.

Cum returnati produsul(-ele) neconforme in vederea garantiei?

Coletul cu produsele returnate va fi trimis de catre client exclusiv prin Fan Courier, cu plata serviciului de curierat la destinatie, la adresa: S.C. TOP HAT S.R.L., Str. Axente Sever nr. 9, ap.1, Sibiu – 550247, jud. Sibiu, telefon contact: 0747533887.

Informatii privind returnarea ca urmare a nepotrivirii marimii, din motive care nu ni se datoreaza

Marimile si dimensiunile aferente tuturor palariilor comercializate de Magazinul de palarii sunt specificate in clar pentru fiecare produs in parte. In situatia in care, dintr-o eroare, ne-ati transmis masuri nepotrivite pentru palaria comandata si la primirea produsului constatati ca aceasta nu se potriveste masurii reale, ne angajam sa inlocuim produsul respectiv la marimea potrivita  in toate cazurile in care acest lucru este posibil. In cazurile in care acest lucru nu este posibil, ne angajam sa primim produsul necorespunzator inapoi si sa va returnam toate sumele platite de dumneavoastra cu titlu de avans daca este cazul.

In situatiile de mai sus, costurile de transport aferente returnarii unor produse, ca urmare a nepotrivirii marimii din motive care nu ni se datoreaza, vor fi suportate de catre client.

Cum returnati produsul(-ele) ca urmare a nepotrivirii marimii?

Coletul cu produsele returnate va fi trimis printr-un curier agreat de catre client la adresa: S.C. TOP HAT S.R.L., Str. Axente Sever nr. 9, ap.1, Sibiu – 550247, jud. Sibiu, telefon contact: 0747533887.